Politica de retur
Vrem ca experiența ta să fie OAU! Așa că ne ocupăm noi de tot procesul - rapid și gratuit. Pe tine doar te rugăm să completezi aici Formularul de retur dacă dorești returnarea totală sau parțială a comenzii.
Dacă ai întrebări privind procesul de returnare, poți lua oricând legătura cu noi la nr. de telefon +40 736 037 792.
1. Completeaza Formularul de retur .
Adauga adresa de email la comanda ta pentru a putea initia returul. Dupa ce ai completat Formularul de retur vei primi un email continand detaliile returului tau.
2. Te rugăm să ai grijă ca produsul returnat indeplineste conditiile din Politica de retur. Ambaleaza corespunzator produsul.
Politica de retur pe scurt: Face noi cinste cu sticker-ul GOFT, îl poți păstra dacă îți place. Te rugăm doar să ai grijă să ne trimiți cutia GOFT (nu vrem să creștem gradul de poluare) și produsele comandate.
3. Vom trimite noi curierul la locația specificată pentru ridicarea coletului și te vom anunța prin telefon/email de programarea curierului.
4. Vei primi un email de confirmare atunci cand am receptionat returul tau ( de obicei 1-2 zile lucratoare din momentul expedierii).
Alegea ceea ce ți se potrivește! Îți punem la dispoziție mai multe modalități de returnarea a banilor aferenți comenzii returnate:
– eVoucher. Dupa ce am primit returul tau, poți alege opțiunea de a primi prin email un eVoucher GOFT pe care il poti folosi pentru o alta comanda. eVoucher-ul contine un cod unic și are valabilitate nelimitată. În cazul în care optezi pentru eVoucher și ulterior te răzgândești, ne poți anunța și îți vom returna contravaloarea eVoucher în contul bancar.
Pentru a plasa o comanda noua folosind eVoucher trebuie sa introduci codul acestuia la Checkout/pasul Plata. Comanda noua poate avea o valoare mai mica, egala sau mai mare decat valoarea eVoucherului. Daca noua comanda are o valoare mai mica, vei putea folosi de mai multe ori acelasi eVoucher, pana la epuizarea sumei. Daca noua comanda are o valoare mai mare decat eVoucher-ul, vei putea plati diferenta ramburs sau online – prin card de credit.
– Rambursarea banilor folosind metoda originala de plata
Online, prin card. Daca ai platit comanda folosind metoda de plata Online-prin card, iti vom rambursa banii online, pe cardul tau.
In contul bancar. Daca ai platit comanda folosind metoda de plata ramburs la curier, iti vom rambursa banii in contul bancar. Te rugam sa completezi datele contului ( Nume, IBAN) in Formularul de retur / Note Client.
Timpul de rambursare a banilor
Rambursare prin eVoucher – in 24 de ore de la receptionarea returului tau iti vom emite un eVoucher corespunzator valorii produsului (produselor) returnat(e).
Rambursarea banilor online – pe card sau in contul bancar – in termen de maxim 14 zile lucratoare vom efectua transferul corespunzator valorii produsului (produselor) returnat(e).
Rambursarea cheltuielilor de transport
Costul livrarii/returului unui produs este suportat de client si nu va fi rambursat in cazul unui retur. Suma rambursata va cuprinde exclusiv pretul produsului returnat.
Vrem ca experiența ta să fie OAU! Atât costul transportului aferent livrării, cât și costul unui retur îl vom suporta noi. Singurul lucru pe care ni-l dorim de la tine este să ne dai un feedback pentru a ne îmbunătății serviciile.
1. Poti returna un produs achizitionat in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii lui.
2. Toate produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primite, cu ambalajele de protectie si toate etichetele GOFT atasate (așa ne-au zis avocații, dar dacă din greșeală s-a rupt sau ai pierdut o etichetă nu e tragedie - poți trimite așa fără griji).
P.S.: Face noi cinste cu sticker-ul GOFT, îl poți păstra dacă îți place. Te rugăm doar să ai grijă să ne trimiți cutia GOFT (nu vrem să creștem gradul de poluare) și produsele comandate.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returul daca produsul prezinta semne de purtare, daca a fost folosit sau nu se mai afla in starea sa initiala. In acest caz, produsul poate fi re-expediat la adresa ta si nu vom emite rambursarea banilor.
3. Retururi intarziate
Produsul (produsele) trebuie returnate in maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii lor. Retururile in afara acestei perioade de timp pot fi acceptate la discretia GOFT.
5. Produse defecte
Produsele GOFT au o calitate premium si sunt verificate atent inainte de a-ti fi expediate. In cazul in care s-a produs totusi o eroare si ai primit un produs defect, te rugam sa completezi Formularul de retur si sa alegi optiunea Produs defect. Iti vom inlocui produsul (in limita disponibilitatii acestuia) . Cheltuielile de transport aferente schimbului vor fi suportate de GOFT.
6. Cheltuielile de retur/schimb
Cheltuielile aferente returului/schimbului de produse sunt suportate integral de GOFT pentru comenzile livrate în România.
7. Rambursarea banilor
Ai la dispozitie doua metode de rambursare a banilor pentru produsul/produsele returnate:
– GVoucher. Dupa ce am primit returul tau, poți alege opțiunea de a primi prin email un GVoucher GOFT, egal cu valoarea pe care ai plătit-o pentru produsele returnate, pe care il poti folosi pentru o alta comanda. GVoucher-ul contine un cod unic și are valabilitate nelimitată. În cazul în care optezi pentru GVoucher și ulterior te răzgândești, ne poți anunța și îți vom returna contravaloarea GVoucher în contul bancar.
Pentru a plasa o comanda noua folosind eVoucher trebuie sa introduci codul acestuia la Checkout/pasul Plata. Comanda noua poate avea o valoare mai mica, egala sau mai mare decat valoarea eVoucherului. Daca noua comanda are o valoare mai mica, vei putea folosi de mai multe ori acelasi eVoucher, pana la epuizarea sumei. Daca noua comanda are o valoare mai mare decat eVoucher-ul, vei putea plati diferenta ramburs sau online – prin card de credit.
– Rambursarea banilor folosind metoda originala de plata
– Online, prin card
Daca ai platit comanda folosind metoda de plata Online-prin card, iti vom rambursa banii online, pe cardul tau.
– In contul bancar
Daca ai platit comanda folosind metoda de plata ramburs la curier, iti vom rambursa banii in contul bancar. Te rugam sa completezi datele contului (Nume, IBAN) in Formularul de retur / Note Client.
8. Timpul de rambursare a banilor
Rambursare prin eVoucher – in 24 de ore de la receptionarea returului tau iti vom emite un eVoucher corespunzator valorii produsului (produselor) returnat(e).
Rambursarea banilor online – pe card sau in contul bancar – in termen de maxim 14 zile lucratoare vom efectua transferul corespunzator valorii produsului (produselor) returnat(e).
9. Rambursarea cheltuielilor de transport
Costul livrarii/returului este suportat integral de GOFT.
Contact:
Ai nevoie de ajutor cu un retur sau schimb de produse?
Contacteaza-ne prin Telefon/WhatsApp: +40 736 037 792
Scrie-ne la adresa: shop@goft.ro
Modalitatile de plata aceptate pe www.goft.ro sunt:
· Numerar cu plata la livrare
· Plata online prin cart bancar (Visa/Maestro/Mastercard) – platile cu card bancar sunt securizate si se opereaza prin operatorul de plati TwisPay.
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut – Pentru platile prin card bancar sau ramburs achităm noi toate comisionele.